Yüklənir
AZ
  • Onlayn müraciət
  • Onlayn ödəmə
    Telefon
    Internet

    Tackart
  • ŞƏXSİ KABİNET
  • Çağrı mərkəzi

Tez-tez Verilən Suallar

1. Telefon və internet xidmətinə qoşulmaq üçün hara müraciət etmək olar?

Telefon və internet xidmətinə qoşulmaq üçün yaşadığınız bölgədə "Aztelekom"un Telekommunikasiya Qovşağına və ya  onlayn müraciət    edə bilərsiniz.

2. Telefon xidmətinə qoşulmaq üçün hansı sənədlər tələb olunur?

Fiziki şəxslər üçün tələb olunan sənəd:

1. Ərizə
2. Şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti


Hüquqi şəxslər üçün tələb olunan sənəd:

1. Şirkət tərəfindən təqdim edilən rəsmi məktub
2. Şirkət rəhbərinin şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti
3. VÖEN 

3. İnternet xidmətinə qoşulmaq üçün hansı sənədlər tələb olunur?

Fiziki şəxslər üçün tələb olunan sənəd:

1. Ərizə 
2. Şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti


Hüquqi şəxslər üçün tələb olunan sənəd:

1. Şirkət tərəfindən təqdim edilən rəsmi məktub
2. Şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti

4. Ayrılmış xətt üzrə göstərilən internet xidmətinin üstünlükləri nədən ibarətdir?

   Ayrılmış xətt üzrə göstərilən internet xidmətinin bir sıra üstünlükləri mövcuddur.

   Əsas üstünlükləri:

-  100 mbt/s qədər yüksək sürət;
-  24/7 rejimində kəsintisiz ötürülmə;
-  Fərdi operator xidməti.

   Əlavə məlumat əldə etmək üçün rəsmi səhifəmizin Ayrılmış xətt” bölməsinə daxil ola bilərsiniz.

5. Yaşadığım ərazi üzrə xidmət göstərən Telekommunikasiya Qovşağı hansı ünvanda yerləşir?

"Aztelekom"un Telekommunikasiya Qovşaqlarının yerləşdiyi ünvan haqqında məlumat əldə etmək üçün rəsmi  səhifəmizin “Xidmət nöqtələri” bölməsinə daxil ola bilərsiniz.  

6. CDMA telefonlarını haradan əldə etmək olar?

CDMA telefonlarını əldə etmək üçün "Aztelekom"un inzibati binasına (Bakı şəhəri, Tbilisi prospekti 187) və ya CDMA şəbəkəsi olan bölgələrdə yerləşən Telekommunikasiya Qovşaqlarına müraciət edə bilərsiniz. 

7. "Tackart" nədir?

"Tac kart"  sabit telefon şəbəkəsi üzərindən mobil, beynəlxalq və şəhərlərarası danışıqlar aparmaq üçün istifadə edilən universal ödəniş kartıdır. Bu kartların bir sıra üstünlükləri mövcuddur:

- Sabit telefon şəbəkəsi üzərindən edilən mobil, şəhərlərarası və beynəlxalq zənglərə görə borc hesablanmır.
- Telefonun balansına daima nəzarət etmək imkanı
- Telefonun “0” çıxışı bağlı olduğu halda belə mobil, şəhərlərarası və beynəlxalq zənglər etmək mümkündür.

Əlavə məlumat əldə etmək üçün rəsmi səhifəmizin Tackart bölməsinə daxil ola bilərsiniz.

8. İnternet xidmətində istifadə etdiyim sürəti dəyişmək üçün hara müraciət edə bilərəm?

İnternet xidmətində sürət dəyişikliyi etmək üçün yaşadığınız bölgədə "Aztelekom"un  Telekommunikasiya Qovşağına ərizə və şəxsiyyət vəsiqəsinin surətini təqdim etməklə müraciət edə bilərsiniz. 

9. "Tackart" ödəniş kartından harada istifadə etmək mümkündür?

    "Tackart" vasitəsi ilə sabit telefon şəbəkəsi üzərindən həm bölgələrdən, həm də Bakı şəhərindən istədiyiniz yerə zəng etmək mümkündür.
     Zəng etmək üçün 2 yığım qaydası mövcuddur:

1)   *124*Pin kod# Yes (balansı artırmaq və ya balansda qalan məbləği öyrənmək üçün)
      *178*Pin kod# Yes (yalnız bölgələrdən danışıq aparmaq üçün)

2)   *181* Pin kod #şəhər kodu, telefon nömrəsi# (Bakı şəhəri də daxil olmaqla bütün   
       bölgələrdən danışıq aparmaq üçün)

      Əlavə məlumat əldə etmək üçün rəsmi səhifəmizin Tackart bölməsinə daxil ola bilərsiniz.

Axtarış

×